Częste pytania

FAQ 


1. REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

2. ZAMÓWIENIA
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

3. WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firmy?
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Jakie są koszty dostawy paczki?

4. PŁATNOŚCI
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

5. WYMIANY I ZWROTY
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
W którym sklepie stacjonarnym mogę oddać zakupiony produkt?
Czy mogę oddać zakupiony produkt?

6. REKLAMACJE
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

7. PRODUKTY
Czy wszystkie produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Napisz na:   sklep@mastermercato.pl